jobb

började 8:20 idag, hade lite matte och sen IOS till klockan tolv.
skön skoldag med andra ord, ett plus på det.
har iallafall jobbat lite över två timmar idag, gick väl rätt bra.. ska in och jobba imorgon också så jag är helt förberedd inför lördagen då jag jobbar hela dagen. nice med lite extra klirr i kassan, behövs kan jag lova.
när jag hade jobbat gick iaf jag och elina hem till mormor och åt lax & pressad potatis tillsammans med henne och morbror ola, var trevligt så länge det varade :)
sen gick vi till romeo en sväng och var social med dennis, sen gick vi till coop och handlade lite.
har blekt elinas hår ikväll, och eftersom det blev lite färg över så drog jag till med en slinga i mitt eget hår.
nu ska vi se dokumentären om josef fritzl.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0