jobb & fotboll



började jobba klockan tio idag.
gick faktiskt rätt bra :) börjar känna mig lite varm i kläderna nu, så känns bra.
slutade iallafall jobba klockan två, sprang hem och tog på mig en tjockare tröja och gick till mormor.
sen promenerade vi till boden arenan för att se olas match.
blev vinst för dom med 2-0, var en jävligt bra match :)
haha sen finns det ju då också en gubbe som sitter och skriker hela matcherna, och han kallar ola för älgen, och den roligaste kommentaren han sa under hela matchen var:
"älgen är bäst, var rädd om älgarna"
hahaha höll på att dö av skratt.
nåväl, nu är jag iallafall hemma med elina, vi ska äta middag, sen ska jag städa lite och efter det ska vi på pistvakt :)
kommer bli en kul kväll!
puss

tänkte visa min misslyckade blekning av en slinga i håret också:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0