skumt väder



vädret idag har verkligen varit skumt. ena stunden världens blåst och solen i moln, andra stunden stekhett och vindstilla. svårt att veta hur man skulle vara klädd idag när det varit så.
annasofia kom iallafall hit kring halv två tror jag det var, så gjorde jag mig klar sen gick vi på coop en sväng och sen hanssons och drack en latte. satt och surrade på uteserveringen i 1,5 timme om allt möjligt. sen gick vi ner till nya tobaksaffären för att träffa hennes pojkvän osv, sen upp till stan och sen ner till affärn igen innan jag for hem precis.
nu ska jag se om jag kan gräva fram någon middag, sen ska jag följa mamma och hämta älsklingsmormor som kommer hem från turkiet idag efter att ha varit där i två veckor, om nu mamma ska hämta henne & gunilla.
sen följer jag nog med hem till mormor ett tag och umgås med henne då vi kommer tillbaka till boden, för hon sticker ju till ammarnäs imorgon och blir där i åtta veckor... den som ändå kunde flyga och flänga som hon gör..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0