restuppgifter

nu har jag gjort klart alla restuppgifter i IOS:en. mailade precis min bokrecension av rävungen till mari-louise, bättre sent än aldrig.. såå nu har jag en sak kvar, och det är något häfte vi fått i fritidskunskapen och jag ska fixa imorgon,
sen skulle vi skriva något i IOS:en om vad vi gör om 25 år eller vad det nu var, så det ska jag göra i helgen och sen maila det till mari-louise, sen måste jag leta rätt på britt-inger imorgon och höra om jag får omprov på onsdag eller om det gick bra, sen är jag friiiiiiii från allt detta pluggande tack gode gud för det.

macke & dennis var iallafall förbi här en sväng kring halv sju tror jag det var? vi satt mest och pratade osv. sen for dom och sen dess har jag suttit här och jobbat med att skriva klart bokrecensionen och lite annat.
såå, nu ska jag krypa ner i sängen och se one tree hill i vanlig ordning innan jag somnar.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0