jaani..

fan vad jag vill ha sommarlov.. helt galet hur mkt jag längtar.
men när den här arbetsveckan är avklarad är det bara fem veckor kvar.. gaaah. har precis insett hur lång tid det är..
får hoppas på att tiden kommer gå lika fort som den gör nu. sitter iallafall hemma hos mamma och äter lunch just nu, ska strax börja gå tillbaka till jobbet.

igår kom nille till mig kring halv tio. vi satt ute på balkongen och surrade om helgen och sen spelade vi mariocart. elina kom senare också och spelade med oss. sen for han hem efter halv ett och jag och elina satt och pratade till strax innan halv två. kunde dock inte somna förän efter halv tre inatt så är lite slut i huvudet just nu.
nåja nu ska jag skynda mig.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0