hm..

det slog mig precis att idag är det exakt en vecka kvar tills mitt sommarlov är över och jag börjar jobba måndag-fredag.
eller okej, det är väl inte helt över, har ju fortfarande helgerna kvar och kvällarna, + att jag hinner ha två veckors ledigt i slutet på augusti innan skolan börjar om igen, så ska väl inte klaga allt för mycket.
men känner bara att jag inte vill bli stor längre. jag längtar tillbaka till sommarloven då man var ledig i 10 veckor, for på alla festivaler, var ute hela nätterna och sov bort hela dagarna. vill vara 14 igen. eller, helst av allt vill jag vara typ 2-3 år och slippa tänka på allt som händer och leva ett liv utan några som helst bekymmer.
nä nu ska jag sluta klaga.

kom också på tidigare ikväll att jag måste till skolan på onsdag och skriva ett prov klockan nio för att få VG i bkf.
vilket jag inte börjar plugga till heller, så det kommer jag göra resten av kvällen + imorgon.
himla roligt att sitta och plugga på sommarlovet jo. tur iallafall att vädret är trist.
nu ska jag försöka börja plugga då med andra ord.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0