gaah

jag blir galen.. det kryper i hela jävla kroppen, kan inte sitta still.
och när jag är arg och irriterad och det kryper i kroppen går det inte speciellt bra att sitta still och plugga nej..
aja har iallafall tvingat mig själv i en timme nu och det var inte kul. så nu ska jag ta en paus från pluggandet och äta något eftersom jag är hungrig hela tiden nu när jag försöker sluta snusa.. och det är INTE bra.
tänkte passa på att visa tröjan jag hämtade ut från h&m igår också:



gillar den extremt :)! men tycker den kändes lite kort så funderar på att beställa en större storlek för gillar lite längre tröjor bättre.. ska fundera på saken och isfl sälja den här till lillasyster, eller så behåller jag den så jag har en kort och en lång, skulle inte vara helt fel det heller.
nu ska jag äta maaaat!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0