fritidskunskap

hittade igen ett häfte om ekonomisk tvångstid, relationell tvångstid, fysiologisk tvångstid och fritid här hemma som vi fått i fritidskunskapen som jag visst hade glömt bort att göra.. så har suttit och hållt på med det i ca en timme nu, så nu är även det klart. nu hoppas jag verkligen att jag inte hittar något mer häfte/uppgift här hemma som är ogjord.
har iallafall skickat ett sms åt mamma att hon ska skriva ut det jag mailat till henne så ska jag gå dit och hämta det strax, sen ska jag pallra mig iväg till skolan och lägga in alla restuppgifter i britt-ingers fack på skolan och sen är det klärrrt.
pallade inte gå på baota konserten idag när det är sånt här pissväder, så jag sov vidare till halv tolv istället.
nåja nu ska jag klä på mig och kolla så att mamma fått mina sms.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0