duplex



såg den här filmen för nån timme sen. har haft den liggandes bland alla filmer men aldrig sett den, så ikväll gjorde jag, pappa & elina det. och den var jävligt bra och rolig men samtidigt himla konstig haha.
här är iallafall trailern på den om ni skulle vara sugen på att se vad den handlade om:



nu funderar jag faktiskt på att lägga mig. känner mig helt slut i kroppen fast är samtidigt pigg, så får se hur det går att försöka sova. imorgon har vi iallafall inga lektioner, bara baouta konserten (stavning?). så den ska jag väl försöka gå på om jag får tillräckligt med sömn inatt. ska också ta mig till skolan och lämna in uppgiften till britt-inger som egentligen skulle ha varit inne idag men.. aja, en dag försent skadar nog inte.
nåja nu säger jag godnatt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0