rare fashion



vill ha den här rare fashion klänningen... alla deras klänningar är snygga.
men vill inte bränna nåmer pengar nu innan sthlm så får vänta med att beställa den här då jag kommer hem från sthlm, om den då finns kvar i min storlek och om jag har pengar över från sthlms resan.

har två bra saker att se fram emot nu:
- LK fredag & lördag till helgen
- Sthlm & the voice festivalen 13-17 augusti

igår var ju alla man känner på pdol. själv spenderade jag kvällen på trundön. var 60 års fest där för min morfar. är ju sjuk och hade 40 graders feber i fredags så var lite seg och trött i början av kvällen, men efter några cider och drinkar kände jag mig bättre. var hemma kring två tiden om jag inte minns helt fel, somnade där kring tre nångång och mår som en drottning idag, förutom förkylningen då. nu ska jag iallafall lägga mig i sängen och vila lite innan jag ska på bio med elin & winroth. vi ska se "the proposal" :)! hört att den ska vara jävligt bra och den verkar bra på trailern:



nåja nu ska jag vila så jag orkar med kvällen.
bjuder på lite bilder från gårdagen efter bion.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0