rally brudar



har precis sett klart rally brudar. har haft filmen på dator i flera månader men har inte kommit mig för att se den förän nu då jag inte hade något att göra. den var rätt kul & bra faktiskt, hade inte så höga förväntningar men den var helt okej, lite bättre än okej faktiskt till och med. den får 8/10 iallafall.
nu har jag precis duschat, så tänkte väl börja blåsa håret och välja kläder osv. vi skulle åka från stan kring halv fyra, sen till luleå och hämta upp ola och efter det mot trundön där 60 års festen äger rum. hoppas kvällen blir treeevlig.
puss

jag har sagt det förut och jag säger det igen, så gaaalet bra, får inte nog av den här videon, den ger mig rysningar varje gång:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0