lite nytt



vit we t-shirt från hollywood.se



vita converse från intersport



rosa we t-shirt från topstreetwear.com



vit tunika från nelly.se



tröja från hollywood.se (sjukt bra bildkvalité)



tunika från
nelly.se

kul att det tog 10.000 år att ladda upp alla bilder.. nåja där är mina paket jag hämtat ut under senaste veckan.
nåmen nu hade jag tänkt hoppa i säng och se på vänner innan jag ska sova. äckligt varmt i lägenheten är det dock, så får hoppas på att det hinner bli lite svalare innan jag somnar..
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

men kul för oss andra att du är så jävla snygg!! :) hehe tunikorna var ju superfina! ;P jävla snyggo!

2009-07-29 @ 21:51:29
URL: http://hemmapaflodvagenfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0