*

stressig dag på jobbet idag jaaa.. kom säkert in 15-20 pers då jag kom tillbaka efter lunchen, och då hade ju mamma gått på lunch så var helt ensam på guldsidan. kände mig som en yr höna som sprang fram och tillbaka mellan alla kunderna. nåväl, johanna kom utanför då vi slutade klockan fem. följde med mamma på apoteket och fixade lite, sen gick jag och johanna på stan en sväng och kikade på lite kläder. sen till coop, köpte en loka, sen hem med grejerna och sen skjutsade mamma oss till sävast fram och tillbaka för skulle hämta lite grejer jag glömde i mackes bil i lördags.
sen har vi väl inte gjort alltför mkt, ätit rabarber paj, suttit och surrat, sett hjälp, sett heja björn osv :)! mys som vanligt.
nu är jag iallafall sjuuukligt trött och tänkte lägga mig och se lite one tree hill så fort mamma har kommit nedanför porten, hon ska hämta ett par jeans jag måste ha tvättade till imorgon.
pussnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0