better on the other side



syster dök in kring sju-halv åtta. vi satt och pratade lite och såg några avsnitt av sally haha, hon är så jävla rolig.
hann förbi en sväng på coop också före det. och nu har vi slagit på en film, inte svårt att välja vilken det skulle bli heller, twilight såklart ;)!
tänkte iallafall gå och ta ut linserna nu och sen lägga mig bredvid elina och fortsätta se filmen. äntligen är det fredag imorgon!
det innebär också att det är sista dagen jag jobbar med ewa, catarina och åsa innan dom går på semester.. känns trist, kommer sakna att jobba med dom... nåja nu blir det sängen som sagt. om jag inte hinner skriva på morgonen imorgon innan jag lämnar tillbaka datorn till åsa så tänkte jag bara upplysa er om att jag sticker till stugan en natt imorgon med johanna och myyyyser, sen blir det att fira elin & rosita på farmen på lördag, kommer nog bli en bra helg får vi hoppas :)!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0