mysko

när jag sprang hem till lägenheten på lunchrasten stod min dator på?
fattade ingenting, jag macke och dennis försökte få gång den hur länge som helst igårkväll och nu var den helt plötsligt påslagen? jaja det var ju positivt iallafall men lite skumt..

har iallafall IOS nu, fick nyss tillbaka provet och jag fick VG på det fastän jag hade stress pluggat kvällen före, skönt som fan kändes det, bra med ett positivt besked iaf med tanke på matte provet jag fick tillbaka igår..
ska iallafall till storheden och köpa soffan med pappa klockan fyra, före det ska jag till gamla lägenheten och torka ur garderoberna och ta ner klistermärkerna från garderoberna eftersom jag hade glömt det, sen följer elin med och sover i svartlå inatt också, MYS :)!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0