done



nu har jag flyttat sen klockan fyra till kring åtta-halv nio tiden, och jag är slut som artist.
förstår verkligen inte hur jag ska orka flytta alla grejer till min lägenhet till veckan heller, usch vad jag gruvar mig..
har iallafall varit jag, john, erik, 2 flyttgubbar, pappa, eleonor, robert & elina som har flyttat, så det var ju skönt att man fick lite hjälp iaf :) efter flytten följde jag med john & erik och hämtade nå borta hos P-O, sen skjutsade john hem mig hit och nu tänkte jag fortsätta packa flyttkartonger innan jag ska duscha och lägga mig ner, och gud vad gott jag ska sova inatt!

sen imorgon är det då fredag, går skola till tio över två, sen ska jag hem och börja dammsuga och skura och torka ur alla skåp osv här i lägenheten, sen fortsätta packa ner allt i mitt rum och sen grovstäda här inne också.. himla kul fredag kväll, men skönt att få allt bortgjort. kan nog hända att det blir en tripp till svartlå också om jag har tid och lust i helgen :)
puss

Kommentarer
Postat av: jezzo

FEMTONDE ;O

2009-01-22 @ 21:21:56
URL: http://jezzo.blogg.se/
Postat av: jezzo

FEMTONDE ;O

2009-01-22 @ 21:21:58
URL: http://jezzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0