big brother

har börjat se på sista säsongen av big brother rätt mkt nu på senaste tiden, för om det är något tvprogram jag saknar som gått på tv så är det big brother, har sett det redan från första säsongen och har inte missat ett avsnitt knappt så :)
men det känns konstigt att sitta och kolla på samuel från år 2006 i big brother huset med tanke på att han tog livet av sig i somras.. men han hade ju haft en svår uppväxt och suttit på 17 olika behandlingshem sen han var 12 år så inte så konstigt att han mådde så pass psykiskt dåligt som han mådde. men han är verkligen en person som jag gillade i big brother huset.

här är en bild på honom om ni inte kommer på vem jag menar:


nu har jag iallafall precis ätit lunch. slutade 12:00 idag så det är rätt skönt :)
får se vad som händer idag, men har för mig att pappa sa att dom skulle börja flytta lite grejer till huset ikväll så blir väl att hjälpa till med det då och plugga sen. och jag har fått kommentarer om att ni vill se hur tuva ser ut, men har dock ingen bild just nu men ska försöka komma ihåg att ta en på henne så ni får se :)
puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi med :/ Drunknar typ i läxor..

2009-01-15 @ 15:05:16
URL: http://malinsvenssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag går samhäll ekonomi, du själv då ? :)

2009-01-15 @ 21:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0