sjukt

gick vinterkräksjukan idag på dagis och jag kände mig illamående efter lunch så lärarna skickade hem mig, får hoppas att jag inte blivit smittad men känns lite skumt i magen faktiskt.. aja vi ser ju, ska bara ta det lungt ikväll iaf så kanske det blir bättre för jag vill helst seriöst inte vara hemma från praktiken :) haha


alltså det här är så sjukt, skulle kunna döda för att få vara med om det här.. att se eminem live är min största önskan utan tvekan.

eminems nya låt, går inte att beskriva med ord hur ofattbart bra den är:


nu blir det soffan och vänner, ska vila upp mig så jag slipper bli magsjuk.
puss

Kommentarer
Postat av: Nina

haha fan då är vi två. har lovat mig själv att se honom live minst en gång i mitt liv! så.. haha så jävlar i mig att jag ska!

2009-02-05 @ 16:18:58
URL: http://vanillaheat.blogg.se/
Postat av: //E

hade biljetter till hans konsert men då ställde han ju in då han skulle komma till GBG=/ Hoppas han kommer igen ju!=)

2009-02-11 @ 15:18:15
URL: http://littleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0