one more

här är ännu en grej som gjorde min dag,
jag låg och halvsov och vaknade till av ett plask och tänkte vad fan var det där?!
så gick till toan och där låg svea och plaskade i toastolen, uuusch.
lyfte upp henne och satte henne i handfatet, sen började jag tvåla in henne och skölja bort det äckliga ur toastolen,
och såklart gillade hon inte att bada så hon klöste sönder mina armar och rev ut tvålpumpen så den gick i en miljon bitar... hädan efter ska jag alltid se till att ha toalocket nedfällt, men det brukar jag alltid ha, så vet inte vad som hände nu..

här är lite bilder iaf:

Kommentarer
Postat av: Iza-Linn

Haha vilken söt kisse! Jag brukar göra ren min kisse Iris ibland, men då får hon vara i badkaret, så har jag en handduk på botten så hon inte halkar runt och får panik.. =) Så fyller jag innan på badkaret med vattnet ca 1 dm så tar jag vattnet därifrån och tvättar henne, prova med de så kanske de går lite bättre.. :D Värt o testa kanske!

2009-02-19 @ 00:28:46
URL: http://izalinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0