helgen

i fredags började det med att jag och pappa for och hämtade min soffa i luleå, sen när vi kom hem skulle jag hjälpa pappa att bära in soffan men det var omöjligt så svag som jag är. så då fick jag ringa efter bärhjälp så martin och andreas kom och hjälpte, snällt :)! sen gick jag till elin och pappa for och köpte pizza innan vi begav oss mot svartlå. vi satt och pratade i jag vet inte hur månge timmar, men jag la mig klockan fyra och dom la sig halv sju på morgonen, och vi började prata kring halv nio så vi hade mkt att prata om :)

sen på lördagen tog jag och elin 9:20 bussen hem, gick direkt hem till mig och la oss och sov/vilade. sen kom winroth, då gick vi på coop och handlade tacos osv, sen hem till elin och käkade och gjorde oss klara för kvällen. sen bar det iväg mot fannys pappa på erikslund där vi skulle ha en överraskningsfest för bea :) och OJ vad glad hon blev :)! kvällen var ganska underhållande ändå när lekar osv kom in i bilden, men jag for hem klockan elva, fast somnade inte förän klockan fyra, smidigt :) nu sitter jag iallafall och väntar på att mamma & ola ska ringa nångång så ska dom komma hit och montera mitt barbord osv, sen har jag inga möbler kvar att fixa i lägenheten, bara flyttkartongerna : )
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0