helgen

okej helgen blev minst sagt lyckad!
började med en överraskningsfest för bula & sanne på kvartersgården på kullen,
dom skulle göra massa uppdrag i stan osv, sen när dom kom tillbaka hade vi väldigt trevligt och sen bar det iväg till ICE!
hade en jävligt bra helg iaf :)!
här är lite bilder:



på överrasknings festen



jag och elin på ICE



nån, sofia & anders på ICE



elin, jag och simon på ICE



sanne på ett utav uppdragen



på överrasknings festen



två st födelsedags barn :)



carro & fanny :)



elin & winroth :)

sååå det var typ alla bilder jag har just nu från sofias kamera, ska lägga upp fler sen när elin lagt in bilderna på datorn :)
vänner och sova nu,
puss

Kommentarer
Postat av: Jeanette Karlsson

Ni såg ut att ha kul!

Kolla in på min blogg, hjälp mig med min framtid.

Jag vill gå denna skola, tycker du den låter bra? Är du kanske en som också gillar psykologi?

Hjälp!

http://www.psykologigymnsiet.se

2009-02-24 @ 00:10:39
URL: http://jeanetteevakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0