#

nej usch, förra inlägget var alldelens för deprimerande.
kanske ska ta och berätta vad jag gjort istället för att sitta och tycka synd om mig själv & tramsa.
har ju då jobbat från 08:00-14:00 idag. gick bra och alla barn är lika söta som vanligt :)
börjar redan få ångest för att jag slutar där om två veckor, kommer sakna dom så mkt.

iallafall så gick jag ju hem då klockan två, sen kom elina hit strax efter två nångång.
vi pratade och hon åt nån macka, sen gick hon och mötte jolina också, så var dom här tills pappa hämtade dom.
då for jag till mamma och åt middag, sen var jag där en stund och fick lite grejer av henne och lite mat osv.
och nu sitter jag här med kissen, som förövrigt faktiskt heter svea nu, i knät :)
tänkte slå på vänner och vara allmänt lat hela kvällen eftersom jag inte kan skriva på APU häftet eftersom jag glömde det på dagiset, attans.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0