det tar sig..



nu börjar det hända något i lägenheten, äntliiiiiiigen!
mamma var här och hjälpte mig med alla flyttkartonger som inte var uppackade igår från halv sex till närmare tio tiden.
skönt att det börjar hända något nu, fattas bara att få upp lite saker på väggarna och att tapetsera en fondvägg där på lilla väggen vid barbordet och i väggen där sängen står sen är de klärrt :)

första dagen på APUn idag då, gick förvånansvärt bra :) vi ska inte ens försöka tala om hur nervös jag var imorse.. var jobbigt första halvtimmen men sen kom man in i det och då var det jätte kul, har redan fått rätt bra kontakt med barnen och dom som jobbar på dagiset är trevliga och ger bra svar på frågorna man har så det är kul. kommer iallafall börja 08:00 och jobba till 14:30 varje dag, förutom fredag då jag har öppning så då börjar jag 06:00-12:30, sen på måndag har jag stängning så då börjar jag 11:00-17:30, var ett rätt bra schema tycker jag, tar gärna fler öppningar för börjar hellre tidigare och slutar tidigare än att börja sent och sluta sent :)! kommer nog bli fyra bra veckor på kyrkkläppens dagis tror jag. nu ska jag fixa lite här i lägenheten innan jag ska iväg på bio med madde :)
puss

Kommentarer
Postat av: ola

fint! Var tog du soffan från?

2009-02-03 @ 10:35:07
URL: http://baagz.blogg.se/
Postat av: moa

vad fint du har fått de! :)

2009-02-05 @ 20:48:20
URL: http://moaseliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0