julafton ---> juldagen...

happp, så var julafton över? går lika fort varje år. och hade ingen julkänsla överhuvudtaget iår så kändes trist..
men hade iallafall en jättemysig julafton här hemma i svartlå med både mammas & pappas släkt! fick jättefina julklappar, spelade roliga spel, åt mkt julmat och mkt mer :)! alla for väl kring elva-halv tolv igårkväll, så satt vid datorn en stund och såg tv sen innan jag la mig kring halv två. farfar väckte mig för 30 min sen, ska äta, göra mig klar och sen åka med dom mot stan. blir att åka på farmen ikväll. fast känner mig inte taggad alls, men det kommer väl det också. lite bilder från gårdagen:


Kommentarer
Postat av: vesslan

lägg upp bilder på alla dina julklappar :))

2009-12-25 @ 14:15:02
URL: http://theresaollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0