wavin flag

igååårja, då åt jag först kräftor hemma hos mamma ute på balkongen med henne & ola.
sen kom johanna, satt ute och surrade en stund och sen gick vi till coop och köpte hårfärg till mig, sen vidare hem till mig och färga mitt hår lite mörkare. sen for hon hem och jag såg lite på tv osv innan jag somnade kring två.

vaknade av mig själv klockan nio för att det var en jävla bastu här inne, så öppnade balkongdörren och försökte somna om men det gick såklart inte.. så steg upp och åt pastasallad. sen kom erik, markus & markus hit en sväng, satt på balkongen och pratade och spelade en omgång av mariocart innan dom gick. nu ska jag duscha och byta om och sen är jag klar för ikväll, johanna droppar väl in nångång innan vi far.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0