varmt

hur jävla U N D E R B A R T  är det inte att stå inomhus och jobba i den här värmen? (inte ironisk alls..)
kunde inte denna värme kommit eeen vecka senare så jag fick njuta av den precis då jag jobbat färdigt?
skulle inte förvåna mig om det är sån här värme hela veckan och regn under nästa bara för att jag är ledig då. (positiv inställning till allt just nu..)
sitter iallafall hemma på lunch och käkar spaghetti & köttfärssås. kämpar med att få ut elina som ligger och sover på min soffa i den här värmen? hon är inte så taggad på att gå ut i finvädret nej.
ska göra ett försök till nu sen ska jag sätta mig på balkongen innan jag ska tillbaka till jobbet.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0