rewind

skola idag då som vanligt, hade först matte på morgonen och sen IOS till kvart i tolv.
då traskade jag och johanna mot stan, var först på banken och hämtade ut lite pengar till snowboard jackan som ÄNTLIGEN har kommit : ) sen gick jag in på kicks och köpte en ny mascara och sen gick vi hem till mig.
sen när johanna for hem gick jag hem till mamma och åt kebab, gott :)! sen fick jag lite mjukkaka som hon bakat åt mig ;)! sen sprang jag hem en sväng och sen mötte jag upp madde & hanna och tog bussen med dom till western farm där vi skulle se jesus christ superstar showen, den var bra, dom som sjöng var riktigt duktiga :)!
nu håller jag iallafall på att packa till ammarnäs eftersom jag inte kommer få någon tid över för det i helgen eftersom jag blir i svartlå från fredag till måndag, och som vanligt har jag ett problem.. packar ALLTID för mkt? har packat om tre gånger nu men väskan är fortfarande lika SCHMOOOCK full.. nåja får fixa det sista imorgon efter skolan innan jag far hem till svartlå. nu ska jag ta och lägga mig i sängen och se big brother.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0