*'



lovelovelovelove ♥

godmorgon!
vaknade för 20 min sen, har just kommit ut ur duschen.
ska iväg på synkoll klockan elva på smycka, sen har jag idrott från tio över tolv till tio över ett på skolan.
fick för mig att jag skulle städa igårkväll och kanske möblera om, men klockan var lite för mkt så är sugen på att göra det idag när jag ändå slutar så tidigt, + att vi ska flytta in lite av elinas grejer hit nu när vi delar rum så kanske behövs en liten ommöblering då :) nåja, nu ska jag äta frulle innan jag ska traska iväg till smycka.
puss

Kommentarer
Postat av: identity

den är bra :)

Och den jag har på min blogg också med honom.. superbra :)

2008-10-05 @ 22:41:06
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0