¤

sitter här och dricker loka och äter ostmackor samtidigt som jag har ganska många tankar i huvudet just nu.
fick heltplötsligt en kick och kände att jag ville skriva av mig här på bloggen, och det har inte hänt på väldigt väldigt länge kan jag lova. så kanske ska passa på att skriva ett nytt utkast till boken nu också då kanske under tiden fingrarna brinner.

jag och pauline gick ut efter tolv och fick oss lite friskluft.
började med att gå förbi evelina engström och prata om gårdagen. blev bara en kort visit för pauline var så ivrig över att få gå och leka av sig på smörblomman. där var vi i kanske 30 minuter, sen gick vi upp till mamma en snabbis och lånade två filmer barnen ville se ikväll, och slutligen gick vi på coop, jag köpte en loka och pauline fick en godisask med sura björnar.

och tro det eller ej, men idag har jag faktiskt städat mitt rum. iallafall halvt, bara dammsugningen och lite småplock som är kvar att göra, känns skönt att man kan se golvet igen. måste ju tacka annasofia också som gav mig en hjälpande hand. det är alltid svårt att komma igång med städningen för man vet inte vart man ska börja, men sen när det väl är igång går det fort och det är kul att se hur fint det blev sen. har iallafall varit med annasofia ett tag, vi gick och köpte godis och dricka på hemköp sen gick vi hem till mig igen och läste igenom skvallertidningar och pratade lite innan hon gick.

och one tree hill med swesub har inte kommit ut på tankafett ännu, suck.
är väl bara att hålla tummarna och fortsätta vänta.
skönt att man får se tre andra avenyn avsnitt ikväll iallafall.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0