*

hur vet man att man verkligen kan lita på en människa? vad får en att en vacker dag tro att "den här människan känner jag att jag kan lita på, den här människan förstår verkligen mig, den här människan känner jag ut & innan till". tänk om du öppnar dig jätte mycket för den här människan och i slutändan visar det sig att den här personen var den sista du kunde lita på? jag har tänkt på den här tanken mycket och länge.. förr i tiden så höll man ett löfte. sa någon jag lovar, då lovade man, och man skulle aldrig avslöja den hemligheten man fick höra eller bryta det löfte man gett. allt har blivit så förändrat jämfört med förr i tiden, nu är varannan person man ser på stan en lögnare och ungefär 50 % av dom man tror att man känner också.. ingen har nog svaret på varför det har blivit som det blivit, varför man inte längre kan lita på vissa personer.

jag har börjat med en ny grej som jag mår väldigt bra av. vet inte var jag fick den idén ifrån eller om den kommer få mig att känna mig som en bättre människa, det återstår att se efter ett år :)
nu ska jag städa och sen sova.
puss

Kommentarer
Postat av: charlotta

Med den musiken i bakgrunden så får texten en helt annan betydelse. Kloka ord som får en att tänka. Du har rätt!

2008-09-03 @ 08:34:14
URL: http://charlysprat.blogg.se/
Postat av: Moa

Vad är din nya grej som du ska pröva? nyfiken

2008-09-03 @ 21:22:37
URL: http://iammoa.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0