trött och sliten..

jag är trött hela tiden på hösten ;s förra veckan sov jag varje dag efter skolan, men det resulterade i att jag inte kunde sova sen på kvällen så försöker hålla mig vaken nu istället också lägger jag mig tidigt istället, men det går tungt...
måste börja röra på mig så kanske jag blir lite piggare, ett kort på step in på nordpoolen hade inte suttit helt fel, då hade jag kunnat träna med stina & johanna, för det suger att träna själv.. så det önskar jag mig alltså i julklapp!
på tal om julklappar så inhandlade jag en till idag, så nu är två julklappar avklarade, är ute i tid för en gångs skull.

nåja, ska ta tag i pluggandet nu då, sen ner i tvättstugan och sätta på två nya maskiner.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0