pengaaaar



.... är ett stor problem för mig. kan helt enkelt inte hålla i dom. men har faktiskt köpt ganska bra saker för en del av mina pengar den här gången, lite nya kläder osv :) nu är det bara pappas födelsedags present kvar och nån julklapp eftersom jag bara köpt två st än så länge, + fannys present.. faaaan, kommer inte räcka.

nåväl var iallafall på stan med elina tidigare idag, köpte en tunika och nå strumpbyxor. sen gick vi hem och åt middag osv, sen drog elina iväg till mamma så skulle dom med tåget till linköping sen. jag och cissi gick på åhléns vid halv sex tiden för jag skulle köpa fotopapper, lim & silverpenna till fotoalbumet nu när mina digitala bilder har kommit :) sen har jag inte gjort så mkt mer idag, är väldigt rastlös och funderar på att ringa och fråga om någon vill hooka.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0