nice

slutade tio i tolv idag, var tänkt att jag och johanna skulle å söka jobb, men vi kikade ut på piss vädret och bestämde oss för att göra det på måndag under håltimmarna istället. så gick hem och la mig i sängen och tänkte vila en kvart-tjug min. men vaknade nångång efter klockan fyra såå.. lycka till med sömn inatt josefine.
jaja, ska iallafall snart ut en sväng osv, sen fixa läxan till imorgon,
sen imorgon mellan 6-8 ska jag, stina, elli, marie, linda & elina och bowla, sen efterdet ska vi hem till stina och sjunga singstar osv, blir nice :)
nä, nu blir det att göra annat..
puss

Kommentarer
Postat av: Agnes

Skön dag! :)

2008-10-09 @ 20:17:24
URL: http://galtspillning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0