hemskt..

idag när jag kom till skolan fick jag en chock.
fick höra att det skett en bilolycka och att en kompis till mig varit en utav dom tre som satt i bilen, och en hade dött men man visste inte vem som dött ännu. jag bestämde mig för att gå hem för jag skulle inte kunna koncentrera mig på skolan när jag inte visste vem som hade dött. men fick veta att min kompis lever nu för en stund sen, vilken lättnad... tror aldrig jag har varit med om något såhär jobbigt att bara gå och vänta på att få höra om det är ens kompis som dött eller någon annan, det är hemskt att någon har dött men tur att det inte var den jag trodde.. men jag tycker synd om dom som känner han som dog.. kan inte föreställa mig hur dom som känner honom mår just nu.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Åhh! Stackars dig vilken vånda du måste ha haft,att du inte kom hit.Kram

2008-10-13 @ 12:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0