grattis till elina!



har varit hos farmor & farfar sen klockan fem till halv sju.
har ätit, ätit och ätit.. är så mätt så jag knappt orkar röra mig.
elina blev iaf väääldigt glad över presenterna hon fick, massa grejer till kameran gav vi henne :)
sen fick jag 300 kr för att hon fyllde år, haha och igår fick jag en ed hardy tshirt av mormor för att elina fyllde år :)!
for iallafall och kollade på en lägenhet sen efter vi varit hos farmor & farfar, och jag måste bestämma mig ikväll/tidigt imorgon.. svåååååårt. men den var fin och kändes väldrig stort för att bara vara på 31 kvadrat.
ska iallafall lägga mig och se en film nu, är helt slut efter den här hemska dagen.
puss

Kommentarer
Postat av: Malin

ska du köpa eller hyra lägenheten?

2008-10-14 @ 09:35:20
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0