#

har minst sagt haft en luuugn kväll. såg fyra avsnitt av mysteriet på greveholm med lucaz & elina efter middagen, sen såg jag och elina på road trip. sen var det dax för idol, och efter det såg vi några sally avsnitt. och nu har vi precis sett vem som åkte ut ur idol. jag är chockad.. fattar inte hur sepideh kunde hänga löst och fattar inte hur linda kunde åka ut... sjukt. måste ju vara så att alla tänker som mig "men hon sitter säkert så henne behöver jag inte rösta på". för det var ju såhär det blev när daniel åkte ut ur idol förra året också.

nåja, ska egentligen sluta klockan tolv imorgon men pga våran idrottslärare som fick den smarta idén att han skulle lägga in ett extra idrottspass klockan två på torsdagar så är jag tyvärr kvar till klockan tre på torsdagar. sen blir det att åka hem till mamma efter skolan och äta bullar.
natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0