äntligen

äntligen kan jag tanka hem filmer på datorn igen. blev nå craap med datorn i vintras så varje gång jag tankade hem en film stod det "diskproblem". men igår laddade jag hem senaste uppdateringen av limewire och se på fan nu funkar det, så tankar hem 13 avsnitt av gossip girl nu och stay alive med sophia bush, har inte sett den ännu men har hört att den ska vara bra så det blir kul :) ska ladda hem avsnitt 4 och 5 av one tree hill också sen när jag får tid. hoppas min brännare på datorn har börjat funka nu igen också, har några tomma dvdskivor liggandes här någonstans, är så jobbigt att se på datorn så det vore ett stort plus om allt gick som det skulle för mig och min kära dator idag.

nu ska jag se be kind rewind, och sen finputsa rummet lite.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0