*

helgen blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig, men tror jag hade kul den korta tiden jag var ute iallafall haha :)
nåå skolan idag då, jag, jennifer, anders och hanna visade niorna runt i skolan osv, gick väl bra.
sen fick jag sitta på skolan från 20 över 3 till kvart över fyra då jag hade utvecklingssamtal, och snäll som jennifer är så satt hon med mig tills mamma & pappa kom :) gick väl rätt bra på utvecklingssamtalet ändå tror jag. bara lite dålig närvaro på idrotten osv, men annars såg de väl bra ut.

har iallafall precis gjort idrottsprovet och nu sitter jag och funderar vad man ska hitta på, jag är rastlös samtidigt som jag är jätte trött så får se vad jag ska hitta på. barnen kom ju iallafall hit idag så nu är det livat i lägenheten igen precis som det ska vara :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0