¤

igår fyllde som sagt pappa år, så då kom farmor & farfar hit och åt smörgåstårta :)!
sen pratade vi lite om att jag skulle få ta ut 4200 kronor från mitt konto till en ny soffa till lägenheten, blir nog bra :)
sen gjorde jag inte allt för mkt igårkväll efter att dom hade farit, såg något avsnitt av andra avenyn med elina osv.
sen började elina spy och ha sig, så då fick hon ta och gå till hennes rum ifall att hon är magsjuk så jag inte blir smittad.
sen sov jag efter det.

och nu är jag faktiskt klar redan, var snabb den här morgonen. så tänkte väl packa ihop dom sista grejerna i bagen, ska och träna med mormor klockan tio sååååå... ska kika lite på vakna med the voice en sväng nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0