bloggtorka

ännu en gång har jag skippat några dagars bloggande..
i fredags kom iallafall moa & hennes kille hit och åt tacos, pappa & eleonor hade fixat en liten halloweenfest för barnen osv, sen satt vi och pratade och jag och moa avslutade kvällen med att gå 1 timmes promenad med hennes två hundar.
fredag:

och i lördags var då halloween, började med middag hemma hos mamma! där fick vi också reda på en nyhet, mamma & ola har förlovat sig, så grattis till dom :) sen gick jag hem till elin där det var lite folk, och sen efter det for vi hem till pontus och sen till gruvberget! sen sov erik med mig och elina.

lördag:

och igår gjorde jag absolut ingenting, erik hängde här ett tag, såg lite tv osv.
sen såg jag, pappa & elina på click och sen var det andra avenyn på tv :)

söndag:

vaknade halv fyra inatt och var jättepigg, så kunde inte somna om förän mellan halv sex-sex tiden. så var ganska så trött imorse.. var så segt och jobbigt att gå tillbaka till skolan efter en veckas lov. men är bara sex-sju veckor kvar till jullovet nu, tiden går fort :) ska iallafall snart traska iväg till mamma och plugga lite matte, har prov på torsdag. sen sover jag där.
puss

idag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0