again again

i fredags såg jag idol osv, sen sov jag, jimmy & winroth hos elin. vi såg batman the dark knight.
sen fick vi lite och göra så vi tänkte fara ut med bilen en sväng, for förbi hossen och kollade när dom lanade en sväng och sen for vi vidare med bilen, var ute i nästan två timmar sen for vi tillbaka till elin och "sov", var trångt och jobbigt att sova två st i en tältsäng men de funkade för en kväll.

sen på lördagen gjorde jag absolut ingenting, såg mest bara på andra avenyn med elina. vi har börjat se säsong ett från början igen så. sen somnade jag kring två tiden inatt.

och idag har vi först firat lucaz idag på dagen för han fyller nio imorgon. så har varit folk här ända sen klockan tolv till fyra tiden och ätit tårta. lucaz fick fina presenter iaf och är nog nöjd med sin födelsedag :) sen for jag hem till elin kring sex, vi såg mirrors. sen kom jimmy & winroth efter ett tag också såg vi andra avenyn. och nu har jag precis sett veckans två avsnitt med elina. ska kolla igenom matten en sväng nu innan jag ska lägga mig och sova.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0