walking in memphis

har blivit något fel på min blogg så kan inte längre lägga upp bilder, lite synd för blogginläggen blir alltid roligare med bilder..

var synd att inte brollleeee tog hem segern ikväll, men kände på mig att team cans skulle vinna hela skiten redan från början! dom gjorde ju lite annorlunda framträdanden, och det är väl det svenska folket är intresserade av skulle jag tro.

tänkte börja gå och lägga mig strax, men måste vädra rummet lite först.. är hett som en bastu här inne, men vi bor ju högst upp och har ett fönster i taket så värmen kommer väl att dubblas upp här inne i lägenheten under sommaren sorgligt nog... kan inte sova i värme, vaknar hundra gånger per natt då det är varmt i rummet.

en tidigt morgon väntar imorgonbitti, elinas konfirmation sker klockan elva, och ska hinna iväg ut till pappas jobb och fixa iording alla bord, stolar, dukning osv innan vi far till kyrkan. så kan väl räkna med att jag måste upp strax före nio imorgonbitti om jag ska duscha och hinna göra mig klar också..

ska ta ut linserna och tvätta bort sminket nu, sen se en film och sova!

"Den ultimata friheten i livet är rätten att kunna välja hur någon eller något utanför oss själva påverkar oss."
tänk på det!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0