vad fan gjorde jag uppe tjugo över åtta?

det undrar jag också, eller jag vet.. elina & cissi sov i mitt rum inatt, så elina sov med mig i sängen, vaknade tjugo över åtta imorse av att elina armbågade mig i näsan (dock i sömnen) så jag började blöda näsblod, sen kunde jag inte somna om.. kan jag aldrig om jag blir väckt före jag ska kliva upp egentligen.

nåväl, jag tänkte gå och duscha när jag lika är igång, sen sätta mig och äta frukost i fin vädret ute på balkongen :)
och efter det skulle jag gissa på att det är avgång till piteå!
puss

Kommentarer
Postat av: Freja

gud va härligt att äta frukost ute! Vart bor du?

2008-05-24 @ 09:02:38
URL: http://frejaswardh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0