sömnbrist



haha hittade några oldschool bilder här på mammas dator som ni ser, lite småkul :b
middagen hos mormor bestod av biffar, potatis och sås, var gott :)

sitter hemma hos mamma i fotöljen, har sett sanningens ögonblick för ett tag sen, och nu småkikar jag på efterlyst, såg precis mamman till barnen som blev mördade i arboga.. ursch det är så fruktansvärt hemskt, kan inte föreställa mig hur deras liv ska se ut nu....

jag är helt slut i kroppen, kan bero på att jag har fått väldigt mycket sömnbrist på sista tiden.. sover inte alls bra, och framför allt inte så många timmar som jag egentligen borde göra... så jag tänkte börja lägga mig strax och bläddra igenom en tidning, skönt med fredag imorgon, men mindre skönt med arbetet vi ska göra, fast vi har iofs haft det himla slött i veckan så det är väl dags att vi får göra något!

nu ska jag gå och kika om elina sover och sen krypa ner i sängen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0