pride



har varit en hård arbetsdag idag.
jag och elina har fått rengöra maskinrummet på byggprogrammet. vi fick dammsuga, stoppa ner alla smutsiga filter i sopsäckar, skura, och ställa iordning alla kartonger med rena filter. det var jobbigt men blev fint :)

upptäckte min drömresa idag.. bora bora! kostar 34.000 kr som billigast per person. ön är en av de vackraste öar jag någonsin sett, kolla själv:



du bor alltså i en bungalow som inte alls ser ut att vara mycket för världen, men gud så vackert. det är även glasgolv inne i bungalowen så man kan se hur fiskarna simmar omkring i havet. har jag bara råd en vacker dag så är mitt resemål hit till bora bora. Eddie Murphy gifte sig på den här ön, och ni kan ju tänka er vilken dröm att få gifta sig här.. det ligger mitt ute i ingenstans, och det tar 33 TIMMAR att flyga dit. men det är det värt om ni frågar mig.. men den drömmen kan jag ju glömma, för kommer aldrig ha råd att fara på en resa som kostar över 34.000 kr.

och äntligen börjar gossip girl om på kanal fem nästa tisdag, min hårddisk på datorn håller på att krascha så har inte kunnat tanka hem några avsnitt, men nu får jag äntligen se det igen :)

imorgon är det arbetsdag i vanlig ordning, sen ska jag och sova hos mamma en sista natt innan hon far till turkiet, jag vill också fara till turkiet och ligga på stranden och bli brun... om min flygrädsla bara skulle ge med sig så skulle jag fara utomlands efter att jag sommarjobbat, men det får jag nog helt utesluta.

ska laga mat nu och sen städa mitt rum.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0