nu är jag fruktansvärt....

image138

GLAD
  ;D Johan från vattenfall ringde mig precis och sa att jag fått sommarjobb där nu trots allt, men inte samma arbete som förra sommaren, nu blir det att måla osv istället, kanske inte lika kul men det är ju pengar och jobb, och det behövde jag verkligen eftersom jag inte sökt till något annat sommarjobb än vattenfall : ) jag valde första perioden så börjar 9e juni. ska bli spännande att se vad lönen ligger på när man målar, tror nog inte den är lika bra jämfört med vad jag fick förra året men man kan ju alltid hoppas.

jag har legat i sängen och vilat och sett american pie naked mile, och huvudvärken har lugnat ner sig lite nu, men den kommer väl tillbaka senare ikväll då såklart...

nu tänkte jag byta om och sen gå över till mormor och äta på en stund,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0