news

image130

har precis sett djävulen bär prada, sitter och väntar på att pappa ska komma och hämta mig strax.

läste på internet att i sverige får halvsyskon som inte vuxit upp tillsammans gifta sig efter tillstånd från myndigheterna. tänk dig att du i vuxen ålder får reda på att du har ett syskon som du inte växt upp tillsammans med och när du träffar detta syskon känner en omedelbar attraktion som övergår i häftig förälskelse. fenomenet kallas genetisk sexuell attraktion. ungefär hälften av alla återföreningar mellan syskon eller föräldrar och barn som skilts åt vid födseln leder till en besatthet av den andre i form av en sexuell attraktion.


haha jag tycker det är sjukt iaf, även om man aldrig träffat varandra, är man ju fortfarande halvsyskon(?) eller?

nu ska jag vila en stund innan pappa kommer,
puss


Kommentarer
Postat av: Fanny

HAHAHAH VAAA!!! fan vad sjukt. jag ringer dig ikväll sötis

2008-05-20 @ 11:17:14
URL: http://ninija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0