lose

deprimerande väder ute varje dag nu, jag blir aldrig på bra humör när det är såhär tråkigt väder :/

tänkte lägga ut min moppe på blocket idag, men kommer nog inte få 8000 för den pga skadan på fotsteget, fan blir så ledsen när det inte äns är jag som orsakat skadan själv... har då lärt mig att man inte ska låna ut saker och vara försiktig med det man har.. hade det inte varit någon skada på fotsteget nu så hade jag fått den för kanske åtminstonde 10.000.. finns inte en enda repa och har knappt kört något med den så det är ju jävligt trist.

jaja är mitt eget fel att jag inte bad om pengar direkt då skadan var skedd :)

jag och pappa ska börja med avläsningar idag, lägger in en rad senare ikv.

puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Önskar dig en bra dag :)
Kram.

2008-05-08 @ 09:29:48
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0