i remember

 

så fin låt, alltid älskat den :)

sitter på pappas jobb nu och tittar ut på det tråkiga vädret, vart fan är solen?!

kl 2 ska jag följa med pappa, mama & elina till banken, dom ska fixa nåt konto till elina, och jag ska fixa legg.
sen ska jag, pappa, eleonor, elina, p-o & robert till luleå, jag ska köpa en mediaspelare och en kofta på ginatricot, sen ska vi till storheden och se om vi hittar något, och efter det och hälsa på moa och linus :) ska bli mys.

haha måste bara lämna ut ett lite underligt mail jag fick på lunarstorm imorse:
"tja en fråga bara ,är min mamma en fjortis om hon spelar fulll på en 2,25% cider då hon festar och går runt på stan och skriker och vinglar runt?"

efter luleå ikväll är det plugg som gäller, snart fredag, skönt!

puss

Kommentarer
Postat av: jönsson

Fin låt :)

2008-05-07 @ 14:59:45
URL: http://jonssonn.blogg.se
Postat av: Svedin

Inte dåligt inte :)

2008-05-12 @ 23:43:20
Postat av: elina

ååh, låten! fan jag börjar ju gråta av den, alltid!

2008-05-13 @ 14:42:36
URL: http://eliinalundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0