hos mormooooor

vi åt fisksoppa med jättegod saffranssmak, sen la jag mig i soffan och pluggade lite svenska.. har inte sovit mkt inatt så blev trött efter att jag pluggat och somnade i sisådär 20 min i mormors soffa. sen har jag suttit och varit social med martin & elina och ätit lite god grönskastallrik osv :)

nu ska elina göra klart sin nyhetsbevakning och jag ska duscha och sen sova, blir att jobba imorgon.

blir nog så att jag sommarjobbar från 9 juni-27 juni åt vattenfall, sen ska jag nog jobba med robert sisådär 2-3 dagar i veckan för att tjäna ihop lite extra pengar så det blir bra med pengar efter den här sommaren, vilket betyder att jag kan shoppa mkt kläder och göra en resa, det ser jag framemot :)

dusch nu, puss!

Kommentarer
Postat av: evaaaa

tjaaah snyygg ;)

2008-05-21 @ 22:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0